Feedback

Feedback til fjern-undervisning.nu

Kommentar til siden Sidens vurdering
Email (valgfrit)

Indhold

Design

Brugervenlighed

Samlet

Er fjernundervisning godt nok?

photo Er fjernundervisning godt nok?
Hej alle.

Jeg vil rigtig gerne igang med at uddanne mig til ergoterapeut, men jeg har ikke råd til at kvitte mit nuværende fuldtidsarbejde. Derfor har jeg været inde at læse lidt om mulighederne for fjernundervising.

Det vil jo være helt optimalt for mig at gøre det på den måde, men jeg er bare lidt usikker på, om man har samme vilkår, når det handler om ansættelse som en almindelig uddanet ergoterapeut har? For er uddannelsen lige så god som fjernundervisning eller går man glip af noget ved ikke at deltage i en klasse på en skole?

Hilsen Lars
Lars
icon 25-05-2009 16:00
icon Lars
icon 47

photo RE: Er fjernundervisning godt nok?
Hej Lars.

Fjernundervisning er uden tvivl en god måde at tage en uddannelse på, den kan sagtens bruges i erhvervslivet.

Forskellen på at læse en uddannelse på helt almindelige vilkår og som fjernundervisning er, at du ikke får den samme fysiske kontakt med undervisere og medstuderende. Men du vil stadig kunne diskutere diverse problemstillinger og tvivlsspørgsmål med dem på daglig basis bare over mail og chat i stedet for i et fysisk klasselokale.

Det er også helt de samme faglige kvalifikationer, du tilegner dig uanset, hvilken uddannelsesform du vælger. Du bliver vurderet gennem skriftlige opgaver helt som på den almindelige uddannelse, og du vil også ses med din underviser og dine medstuderende et antal gange i løbet af uddannelsen.

Vi kan varmt anbefale dig at tage uddannelsen som fjernundervisning. Den er jo som skabt til en som dig, som har et arbejde ved siden af studiet.

Mange hilsner
Studentum
Studentum
icon 04-06-2009 11:45
icon Studentum
icon 47

Registrér din interesse for tråden: Er fjernundervisning godt nok?

Visa Föregående Visa Nästa
Spørg om uddannelse!

Ved at skrive din e-mail bliver du medlem på Fjern-undervisning.nu
Blog
Blog om dit liv som studerende!
Nu har du chancen for at blogge om din hverdag som studerende uanset hvad du studerer og hvor du befinder dig - i Danmark eller udenlands!
Uddannelsestype
Nyhedsbrev
Tilmeld dig til fjern-undervisning.nu nyhedsbrev Læs mere Læs mere
Tip en ven

Til:  
Fra: