Feedback

Feedback til fjern-undervisning.nu

Kommentar til siden Sidens vurdering
Email (valgfrit)

Indhold

Design

Brugervenlighed

Samlet

ejendomsmægler uddannelse

photo ejendomsmægler uddannelse
Jeg er interesseret i evt. at tage tillægsuddannelsen til ejendomsmægler. Jeg er kandidat i kommunikation fra RUC (1988) og har siden da arbejdet med komunikation og faglig formidling. Hvad vil en relevant tillægsuddannelse omfatte i mit tilfælde og hvor meget tid skal jeg regne med?

Annette
Annette Greenfort
icon 24-05-2010 08:49
icon Annette Greenfort
icon 1

photo RE: ejendomsmægler uddannelse
Hej Annette,

Det er svært at svare på præcist hvor meget tid du skal regne med. Der vil altid blive foretaget en individuel vurdering af akademikeres kompetencer, som efterfølgende kommer til at ligge til grund for uddannelses indhold og længde. Det er dog sikkert at du vil skulle følge et eller flere fag på akademiuddannelse. (som absolut minimum skal du følge faget 'fast ejendom'). Dertil kommer et krav om at du sideløbende eller efter uddannelsen, skal skaffe erfaring fra ejendomsbranchen. Således vil du skulle regne med ca. 1.5-2 år før du vil være registreret ejendomsmægler.

Dit første skridt vil være at kontakte en udbyder af tillægsuddannelsen og få lavet en kompetenceafklaring i forhold til uddannelsen.

Mvh.
Studentum

Mvh
Studentum
Studentum
icon 24-05-2010 10:03
icon Studentum
icon 89

Registrér din interesse for tråden: ejendomsmægler uddannelse

Visa Föregående Visa Nästa
Spørg om uddannelse!

Ved at skrive din e-mail bliver du medlem på Fjern-undervisning.nu
Blog
Blog om dit liv som studerende!
Nu har du chancen for at blogge om din hverdag som studerende uanset hvad du studerer og hvor du befinder dig - i Danmark eller udenlands!
Uddannelsestype
Nyhedsbrev
Tilmeld dig til fjern-undervisning.nu nyhedsbrev Læs mere Læs mere
Tip en ven

Til:  
Fra: